onsdag 30. april 2008

Goodbye Argentina!

Hadet Bra Argentina! haaper vi snart sees igjen! - du har introdusert meg for den forste storbyen jeg virkelig har trivdes i; Buenos Aires. Du har fatt meg; en tidligere veggis til aa nyte en saftig biff! Jeg har blitt bitt av Tango bassillen og oppdaget elektrotango! Og du har gitt meg mangt et godt glass med Vin - takk for meg!



Ja, naa er det altsaa siste kvelden i Argentina, Brasil Neste. Men forst en liten oppsumer ing av de siste dagene. Over: Argentinas flagg paa grensa til Brasil. Under: Jesuitt runinen naer Posadas. Som vi trodde vi besokte en Lordag, men vi stusset over hvorfor det var saa rolig der og ingen ting aapent, saa etter at vi hadde brukt hele dagen i den lille byen snakket vi med noen som bodde der for aa finne ut naar bussen gikk tilbake, og da fant vi ut at det var Sondag! upps! disse dagene gaar litt i surr naar man tar noen nattbusser histen og pisten - plutselig er det en dag man har hoppet over! Saa idag har vi vaert aa sett den fantastiske fossen som ligger paa grensa mellom Brasil, Paraguay og Argentina! I regnvaer! men det var Flott! og vi har mott tilsammen 6 norske jenter i dag! tre av dem; Helene, Sofie og Ingrid slaar seg sammen med oss opp til Paraty i Brasil! Hvor vi skal prove aa finne en leilighet for en uke eller noe!

Her ved fossen som er den storste av de mange fossefallene i Iguazu; djevelens gap!



Marianne nyter fossen!


Vakker natur, en herlig dag, to fornoyde jenter som naa skal spise middag med nye venner fra hjemlandet!


1 kommentar:

Agnetha sa...

Åh - god tur til Paraty! UÆÆÆÆÆÆ. Jada, vet jeg ikke har noen rett til å sippe:)